2015. jan 15.

Elindulni... megérkezni

írta: tHs
Elindulni... megérkezni

Szaladtam az iskolából. Beléptem a parfümök és kenceficék illatával átjárt üzletbe. Leckeírás után belemerültem a szépségápolási termékek temérdek fajtájába, ámuldoztam az új hajfestékek színskáláján, elképzelve milyen lesz majd az enyém nagy koromban. Csuklóm belsejét megannyi parfüm teszterrel illatosítottam és pakolásztam, rendszereztem, nagyobb koromban áraztam is. 90-es éveket írtunk, öntve voltak a polcok vadonatúj bőrápolási termékekkel és senkit sem érdekelt, mi van a flakonban. Minden kislány erről álmodik. Hát innen indultam én, édesanyám illatszer üzletéből.

Aztán felnőttem s gyermekeim születtek, nekik pedig a legjobb járt, így olvastam, kutakodtam, felismertem majd cselekedtem. Magunknak gyártottam a szappant s a krémeket. Szépen lecserélődött minden vegyszer az otthonunkban. 

A Harmatszappan blogjában megosztom Veled 7 év tapasztalatát, a tudást, melyet összeszedtem s igyekszem ezt olyan formába önteni, hogy Neked könnyed és játékos legyen az átállás. Célom, hogy hamarosan a vegyszerektől megtisztított otthonodból indulhass el reggel, majd fáradtan bár, de annál nagyobb nyugalommal térhess haza este ugyanoda. Várnak Rád itt természetes szappanok, testápoló és higiéniai termékek, nyomtatható szépséges, minőségi tudásanyagok, de Te is kellesz hozzá! A kreativitásod, a lelkesedésed, a tapasztalatod, a véleményed. Az első lépést már megtetted, hiszen itt vagy, s ezt köszönöm Neked!

Legyen csodás napod!

Timárné Halápi Sára

Szólj hozzá

bemutatkozás életmód háztartás bőrápolás