2015. feb 06.

Luxus bőrápolás egyszerűen

írta: tHs
Luxus bőrápolás egyszerűen

ha32_large_.jpg

 

Oszlassunk el pár tévhitet!

========================================

Kevés a választék a megbízható termékekből.

Nem is bio, amire az van írva.

A bio bőrápolószerek nem elég hatékonyak.

=================================================

Te is így gondolod? Akkor jó helyen jársz, mert szépen lépésekben megmutatom Neked, hogy ezek az állítások egyszerűen nem igazak! 

A természetes bőrápolás hozzátartozik a mindennapi életemhez. Azonban nem jár egyedül, mert hamar rájöttem, hogy életmódbeli változtatások nélkül és a háztartásom megreformálása nélkül az egész fabatkát sem ér. Azonban először maradjunk csak a bőrápolás területén.

Kerestem a megoldásokat, mit használjunk a gyermekeimmel, hiszen Nekik a legjobbat akartam MINDENBŐL!

Elkezdtem natúr szappanokat készíteni és beváltak! Nem csak nekünk, másoknak is. Natúr, hidegen sajtolt olajok és természetes illóolajok után kutattam, hogy saját krémeket készítsek és rájöttem, hogy alig tudok választani, annyi csodálatos alapanyaggal látott el minket a természet! Tehát nem igaz, hogy kicsi a választék. A Harmat Natúr Szappanjainak fejlesztésénél minél szélesebb választékot szeretnénk beemelni a Te bőrápolási szereid közé.

ha27_large_.jpg

Való igaz, hogy sokszor használják vevőszerző minősítésként a bio kifejezést, holott valójában nincs alapja. Ez azonban nem jellemző a HARMATSZAPPANRA! Sőt nálunk mindenről részletesen elolvashatod, miből készült, így nem maradnak kételyek és felelősen tudsz dönteni a saját szükségleteid fényében.

Nem elég hatékonyak a bio bőrápoló szerek, natúr szappanok? Ezt csak akkor tudod meg, ha próbáltad már őket. A leghatékonyabb és legtermészetesebb megoldást nyújtjuk Neked, hogy ne maradjon benned több kérdés!

ha16_large_.jpg

Szép hétvégét kívánok Neked!

Timárné Halápi Sára

 

 

Szólj hozzá

bőrápolás vegyszermentes