2015. feb 17.

Természetes tisztítószerek - SZÓDABIKARBÓNA

írta: tHs
Természetes tisztítószerek - SZÓDABIKARBÓNA

 

10980764_1543049992640869_6327670782066949933_n.jpg

Amikor megálmodtam a Harmatszappant, nem csak a természetes alapanyagú szappanokat és krémeket terveztem meg Neked. Tudtam, hogy Te is úgy jársz, mint én és az organikus bőrápolás után a bio tisztítószerek, háztartási megoldások felé fordulsz. Bántja majd az orrod a klór szaga és a mű illatanyagok is zavarni fognak. Nem tudod majd úgy felvenni a ruháidat, hogy ne jutna eszedbe a vegyszermaradék, ami a textil szálai között megragadt és ez a rossz érzés csak fokozódni fog, amikor  a gyermekedet öltözteted! 

Hogy mi erre a megoldás? Ezt szeretném Neked bemutatni a Harmat Tiszta hírlevélsorozatban, ami hamarosan elindul és minden tudatos nő emailfiókjában ott a helye.

Itt a blogban is sok mindent bemutatok, sőt facebookon is olvashatsz sok rövidebb hasznos tippet nem csak háztartás témában. Az előző ilyen blogbejegyzésben a boraxról írtam, érdemes lecsekkolnod azt is!

nahco3.png

Most a szódabikarbónáról lesz szó, mely a legártalmatlanabb anyagok egyike. No de nem a baciknak, szagoknak és a foltoknak! Te mire emlékszel a szódabikarbónáról? Hogy gyomorégésre jó és a Mama tette régebben sütikbe is? Higgy nekem, nem csak erre való. Összeszedtem már korábban arcpakolás recepteket, de ezen kívül gyűjtöttem még 31 otthoni felhasználási módot, egy bónusz recepttel és nyomtatható matricákkal. Ezt majd az első hírlevéllel kapod meg, INGYENESEN és pdf formátumban. 

fbra.png

Szeretnék azért kicsit szemezgetni az anyagból, hogy lásd, érdemes letöltened! Lássuk csak. A szódabikarbóna mindenre jó?

add_subtitle_text.png

majdnem... de tényleg. Meglátod, annyi helyen használható, hogy mindig érdemes otthon tartanod! Íme pár recept:

1. Mosd át a gyümölcsöt! Szórj egy tál gyümölcsre kevés szódabikarbónát, majd engedj rá hideg vizet. Eltávolítja a vegyszermaradványokat, koszt, bacikat.

2. Készíts súrolószert: 1 ek. víz 1 ek. szódabikarbóna keverékéből egy csodálatos súrolószer massza lesz, mellyel bármit átsúrolhatsz, majd mikroszálas kendővel szárazzá, csillogóvá varázsolhatod. Hogy hogyan tudod ezt a receptet makacsabb szennyeződés esetén turbózni és hogyan használhatod a mikró egyszerű kitakarítására, a pdf-ben olvashatod majd el.

3. Fehér ruhák mosásánál adj egy ek. szódabikarbónát a ruhákhoz, fokozza a fehérítő hatást.

4. Használd dezodorként úgy, mintha hintőpor lenne, megakadályozza a baktériumok szaporodását és a kellemetlen szagokat.

5. Ez most a kedvencem :) A vegyszermentes kutyasampon, mely a legolcsóbb, legbőrbarátabb választás a kedvencednek. Teszteltem, tökéletes! Már facebookon is megosztottam itt

Készíts masszát belőle vízzel, vizezd be a kutyus szőrét és ezután masszírozd bele alaposan a szőrébe a masszát, majd öblítsd ki alaposan. Nem csípi a szemét sem! Nem nagyon habzik, de NAGYON HATÁSOS! Selymes, fényes lesz tőle, a kártevők ellen is jó.

a_legegyszerubb.png

Itt most csak 5 receptet mutattam be, de hidd el, érdemes lesz a teljes anyagot elolvasnod, mert találsz benne tuti sütőtakarító receptet, kerámia főzőlap tisztítására tippeket, univerzális tisztítószer és wc fertőtlenítő bomba receptet és rövid leírást az anyag természetéről.

szodabika.png Már most szólok, hogy a vegyszermentes háztartásodhoz nem elég, ha olvasod az anyagot, HASZNÁLD IS! ;)

Szép és károsanyag mentes napot kívánok!

Timárné Halápi Sára

Harmatszappan

 

 

 

Szólj hozzá

életmód háztartás takarítás bőrápolás arcpakolás vegyszermentes konyhai alapanyagok